ЛЕЧЕНИЕТО НА ЦЕЛУЛИТА ВЕЧЕ Е ВЪЗМОЖНО

Един от най-неприятните естетични проблеми е целулитът, който засяга всяка втора жена, а в последните години и немалко мъже.

Защо целулитът вече се разглежда като заболяване?

Допреди няколко години разглеждахме целулита като неестетичен козметичен дефект. Днес обаче се класифицира като заболяване на съединителната тъкан, което се характеризира с обособяването на места с мастни подкожни натрупвания, изглеждащи като малки бучки, неравности или трапчинки. Това води до забавяне на кръвната и лимфната циркулация, крайниците стават оточни и тежки. Набръчканата и подобна на кората на портокал кожа е само върха на айсберга. Влошеното състояние на кожата е външно проявление на по-сериозни промени, които настъпват в намиращата се под нея съединителна тъкан, в резултат от нарушено кръвообращение и уголемяване на мастните клетки при задържане на мазнини и токсини в тях. Освен това води до циркулаторни нарушения и проблеми на сърдечносъдовата система. 

Какви са причините за появата на целулит?

Много са причините и техният списък постоянно се увеличава. Най-често срещаните са:

  • Хормонален дисбаланс

При жените целулит може да се появи по време на пубертета, при бременност, при употреба на хормонални лекарства и в менопаузата. Причината е в дисбаланса на хормоните, който води до задържането на течности и мазнини, а оттам и до неестетичното им натрупване.

  • Начин на хранене

Статията продължава тук

Advertisements

Целулит по дупето и бедрата

Целулитът е често срещан при хора с наднормено тегло.

Естествено, не винаги се образува при по-пълни дами, но предимно на тях кожата придобива набръчканост, наречена целулит.

Целулитът по дупето лесно може да се предотврати, ако се вземат необходимите мерки. Същото е и при целулитът по бедрата.

Сами се досещате, е ако липсва физическа активност, тренировки, както и ако не се храните здравословно, то целулитът може да се появи и по вашето тяло.

Ако приемем, че имате целулит по дупето, то е време да започнете с упражненията.

Можете да ги практикувате в домашни условиа, а може и във фитнес залите

Естествено, Вие решавате къде, но ние Ви съветваме да планирате по един час, три пъти в седмицата, за посещение на фитнес, тъй като там ще бъдете по-мотивирани и нахъсани.

И така, мако са упражненията, които стягат само дупето, но има такива. Това е важно да го знаете.

Стол и постелка, може да ползвате и одеало. Лягате върху постелката и поставяте краката си на стола, така че петите да опират облегалката на стола. Следва да повдигате дупето нагоре, като ръцете Ви служат за опора. Правите по 10 15 повторения, три серии.

Второ упражнение – клекове …

Няма да Ви  обясняваме как се прави, а ще Ви покажем на снимка:

клекове против целулит

Правете колкото се може повече клекове в три серии. При това го правете поне три пъти в седмицата.

Ако имате целулит по тялото, то е важно и каква храна приемате.

За целта сме подготвили един много полезен материал, който можете да прочете тук. Озаглавен е „Диета срещу целулит“ и включва полезни препоръки, храни, както и две конкретни кулинарни цепепти.

Изданието CredoWeb.bg, в което диетолози ,лекари, експерти често споделят опит с пациентите също е много мощен инструмент за получаване на полезна и качествена инфорация, относно Вашето по-добро здравословно състояние.

Защо Ви казваме всичко това ли ? Тъй като днес, през 2018 година, оналйн е море от информация, но не винаги тя е точна, коректна и информативна, а ресурсите, посочени по-горе са може би най-добрите и затова Ви препоръчваме да си ги запишете (било то на лист хартия, или в favorite) и да ги четете ежедневно.